Сучасні системи фільтрації значно підвищують якість води. Завдяки цьому її можна пити і використовувати для приготування їжі без ризику для здоров'я. Однак деякі несправності системи здатні викликати ряд проблем, і доставити дискомфорт при використанні фільтра. Розглянемо кілька прикладів докладніше.
Оскільки ми комерційна організація, змушені запропонувати наші послуги . Хоча щиро постараємося, що б у Вас вийшло вирішити проблему самостійно.
Проблема №1: поганий смак води після фільтра очищення води
Багато людей, що використовують систему фільтрації, з часом помічають у води гіркий або інший неприродний присмак. Причин такого явища може бути кілька. Головне зрозуміти, коли ви помітили проблему. Якщо це сталося відразу після установки системи очищення або заміни картриджів, то причина може виявитися цілком природною.
Справа в тому, що фільтр (наприклад, умягчающий або система зворотного осмосу) усуває ряд домішок (в тому числі солі магнію , кальцію). В результаті вода стає настільки чистою, що її смак незвичний для вас. Можлива і ще одна природна причина. У надмірно хлорованій воді, що проходить через систему фільтрації вся органіка знаходиться в окисленні стані і утворюються нові органічні сполуки. Вони безпечні для організму людини, але не звичні на смак. Як правило, установка мінералізатора вирішує обидві проблеми.
Але якщо неприємний смак у води з'явився не відразу, то, швидше за все, справа в застої води всередині картриджа. Ймовірно, були порушені терміни його експлуатації, і його потрібно замінити.
Так само завжди варто залишати можливість неякісних компонентів фільтра, місце яким є завжди. Вибирайте якісні фільтри. Цікавтеся думкою менеджера про бренд, моделі. Якщо ми продали неякісні фільтри будь-якого виробника, спочатку подаємо скаргу виробнику, якщо ситуація повторюється – всі його товари у нас будуть « немає в наявності ». Клієнту безкоштовно міняємо на той елемент, який виконує свої функції.
Проблема №2: низький напір з крана фільтра для води
Струмінь води, яка тече з крана фільтра тонкого очищення, з часом може стати занадто тонкою. Найчастіше це відбувається через засмічення картриджа, яке викликає сильне падіння тиску в системі. Єдиним рішенням в такому випадку стане його заміна.
Системи зворотного осмосу передбачають спеціальний бак, який накопичує воду для її безперебійної подачі. Якщо вода тече тонкою цівкою, справа може бути в перетиснений трубках. В інших випадках, сам бак може працювати неправильно. Вирішити проблему допоможе заміна накопичувального бака.
Проблема №3: фільтр для води повільно набирає воду
Часто до цієї неполадки призводить порушення термінів експлуатації картриджів або різке погіршення якості води. За другу причину картриджі можуть прийти в непридатність навіть раніше закінчення їх експлуатаційного терміну. Спробуйте оглянути зовнішній стан компонентів (в прозорій колбі це можна зробити навіть не відкручуючи їх). Якщо проблема підтвердилася, і картриджі занадто засмічені, замініть їх. Після цього натиск води, що проходить через фільтр, прийде в норму.
Інша причина – занадто низький тиск води ще на вході в систему. Щоб зрозуміти, чи так це, слід заміряти тиск на ділянці перед мембраною. У нормі воно повинно бути не менше 2,2 атм. Якщо цей показник нижче вказаного значення, то можливо, тиск знизили лише тимчасово. Однак якщо після закінчення декількох днів натиском не нормалізувався, то кращим рішенням стане установка помпи для збільшення тиску в системі.
Проблема №4: не набирається вода в бак
Накопичувальний бак в системі зворотного осмосу має важливу функцію. Саме він відповідає за те, щоб вода текла безперервно, поки ви наповнюєте велика кількість об'ємної посуду. Бак постійно накопичує воду, щоб необхідний обсяг встигав за Вашим запитом проходити через всю систему очищення.
Але з часом вода в бак може почати надходити набагато повільніше, що позначається на товщині струменя води з крана. В кінцевому рахунку, це, як правило, призводить до того, що вода і зовсім не набирається в бак. Найбільш поширеними причинами такого явища можуть бути засмічення картриджів, викликане закінченням терміну його експлуатації або погіршенням якості води, а також зниження тиску в водопроводі.
Крім того, могло статися пошкодження накопичувального бака. Перші дві проблеми вирішується покупкою нових комплектуючих. Засмітився картридж необхідно поміняти на новий, а при нестачі тиску в водопроводі слід купити спеціальну помпу для його підвищення.
В разі якщо сам бак не функціонує належним чином, доведеться замінити його повністю, тому що система не підлягає ремонту і заміни її окремих частин.
Проблема №5: постійно зливається вода
Цю проблему ми розглянули в цій статье . Там є більш докладний відео.