Паралельно з « великим стрибком » ;, що трапилося в китайській економіці в 90-х роках, компанія Midea продемонструвала небувалі показники зростання в період з 1991 по 1995 роки – сумарний оборот піднявся з позначки 300 млн. до 2,1 млрд. $ (зростання на 62,6%)! Саме в цей час товари Midea постали на світовому ринку і потім інтенсивно завойовували нові ринкові позиції.
На сьогоднішній день GuangDong Midea Electric Appliances Co. &Ndash; це активно розвивається виробнича фірма в світі, оборот якої складає 16,6 млрд. USD (дані за 2012 г.). Дана компанія володіє 20 виробничими базами на території КНР і 5 закордонними виробничими комплексами (у В'єтнамі, Єгипті, Білорусі, Індії, Бразилії), робочий колектив яких складається з 135000 чоловік, а експорт продукції відбувається в більш ніж 200 країн по всьому світу. Всі основні елементи кондиціонерів виготовляються на окремих заводах в складі холдингу, що дає безліч вигідних переваг перед головними конкурентами і дозволяє Midea займати лідируючі позиції на світовому ринку. Містер Хе Сянцзян дотримується думки, що саме висока виробнича культура, згуртована команда, застосування інноваційних рішень і організаційна структура – це найважливіші ресурси компанії.
Ключовими перевагами Midea з упевненістю можна назвати наступні: моментальне реагування на інтереси споживачів, економічна ефективність підприємств і бажання максимально задовольнити вимоги покупців. З цією метою холдинг працювати над створенням широкого асортименту побутової техніки та модернізацією виробничої бази. &Nbsp; Без всякого сумніву, модель бізнесу Midea сміливо можна віднести до покоління « молодих азіатських тигрів » - сильних, енергійних і агресивно розвиваються підприємств, які максимально використовують всі переваги політики корпоративної, фінансової та державної підтримки, а також виграшне географічне розташування. Блискавичне втілення в виробництво інновацій досвідчених конструкторів і розробників надає можливість пропонувати покупцям новітню побутову техніку за прийнятними цінами, обсяги виробництва здатні задовольнити вимоги як китайського (найбільшого в світі), так і світового ринку. Власне кажучи, в стратегію компанії « червоним рядком » вписано застосування інновацій – лише у виготовленні кондиціонерів і використовуваних в них технічних рішень ключовим елементів є задіяння 3 спеціалізованих науково-дослідних інститути, штат співробітників яких становить 1200 інженерів. Разом з тим інвестиції в модернізацію і наукові розробки щороку витрачається мінімум 3% від торгового обороту з кондиціонерів.
Виходячи з стратегічного завдання китайської корпорації Midea, керівництво підприємства серйозно має намір стати кращим в світі виробником кліматичної техніки. Зухвала мета, з огляду на все могутність конкурентів, всесвітньо відомих брендів, що займають лідируючі позиції на світовому ринку, що не горять бажанням поступатися свої місця.
Проте, такі амбітні цілі холдингу не позбавлені підстави. З моменту випуску свого першого кондиціонера в 1985 році, компанія показувала постійний стрімкий ріст, зумівши домогтися чималих висот, а сьогодні, через трохи більше 25 років, входить в десятку кращих виробників систем кондиціонування.
Техніка бренду реалізується в понад 60-ти країнах на всіх континентах нашої планети. За даними 2010 року, обсяги продажів компанії перевалили значення в 16,4 мільярда доларів, при тому, що лише 10 років тому, цей показник був в 8 разів нижче і становив лише 2 млрд. У.е.
У тому ж 2010 році, вило випущено і реалізовано, не багато ні мало 24 мільйони одиниць техніки, а це: побутові кондиціонери Midea, а також промислові і напівпромислові системи.
Обсяги виробництва постійно зростають разом з розширенням промислової бази. Так, загальна площа приміщень під виробництво на даний момент становить неймовірних 1,015 мільйона квадратних метра, що вміщають близько 15 мільйонів агрегатів, складових систему з 108 виробничих ліній. На благо підприємства працювати більше 100 тисяч працівників.
Сама ж виробнича система постійно вдосконалюється: розробляються і впроваджуються все більш сучасні технології, системи управління, розподілу ресурсів, виробництва в цілому.
Разом з тим, що найголовніше, з кожною новою моделлю ставати краще вироблена підприємством техніка.
Компанія Midea володіє власним науково-дослідним центром, що безперервно працює над пошуком і розробкою нових рішень, спрямованих на оптимізацію, як процесу виробництва, так і підвищення якості кінцевої продукції, яку, в свою чергу жорстко контролює відповідний відділ.
до речі, холдинг власними силами виробляє практично всі комплектуючі для кондиціонерів Midea, а це: компресори, двигуни, електроніка. Таким чином, здійснюється надійний контроль на всіх етапах виробництва, починаючи від створення концепції нової моделі (власний дизайнерський центр), і закінчуючи сервісним обслуговуванням.